5N1K

 

Merhaba kıymetli okuyucu bu blogu açmamdaki amaçı özetlemek ve tanışmamızı tamamlamak için bu gönderiyi yayınlıyorum umarım senin beni benim seni tanımama yardımcı olur :)

 NE ?

   Burası Google tarafından sunulan blogger alt yapısını kullanan bir internet sitesi. Ticari bir amaç gütmüyor. Gütmeyecek. Blog anarşist bir tabir ile küreselcilerin doğaya açtığı savaşa karşı bir mücadelenin kanlı halidir. Hemen çekip gitmeyin sizi aydınlatacağım.

 NİÇİN, NEDEN ?

 Fikirlerimi ve uygulamalarımı sizinle paylaşmak, belki minik kişisel mücadeleme insanları katabilmek için.
NE ZAMAN ?

 Sanki bu fikirlere hep sahiptim ama bunların şekillenmesi son bir kaç yılımı aldı. Doğa insan ve sistem arasında geçen bu mücadeleyi sizlere aktarma fikri ise son bir kaç gündür aklımda.


NASIL ?

 Şimdilik bu blog vasıtasıyla sizlere bildiklerimi ve yaptıklarımı aktaracağım size uygulatmaya çalışacağım fakat en kısa zamanda daha farklı mecralarda sizlerle olmak planlarım dahilinde.
NEREYE ?

 Aslında bu yazıdan sonra bu blogu açmayabilirim bile. İhtimallar dahilinde zaten böyle olmuşsa sizde bu yazıyı okumuyorsunuz. Okuyorsanız bloguma girmiş diğer yazıları merak etmiş taa bu ilk gönderime kadar gelmişsiniz demektir (yorum yaz). Gurur verici teşekkürler. Bundan sonra amacım bu mesajı birilerinin görmesini sağlamak olacak.

KİM ?  
 Benim adım Eflatun. Erkeğim 24 yaşındayım. Öğretmenim.

Memnun oldum.
Doğanın Kalbinden  
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar